Jak využít umělou inteligenci ve vzdělávání?

Jakub Stránský TEDxPragueED 2019

Když bylo Jakubovi dvacet, vytkl si za cíl naplnit potenciál počítače ve školní výuce. V roce 2012 založil společnost Techambition, která vyvíjela digitální výukové pomůcky pro základní školy i doktorandské studium na slavné Stanford University. Kdybyste se ho zeptali, zda dokáže počítač, proměnit motivaci, zaujetí a výsledky studentů, pravděpodobně by Vám řekl: “Kdepak, to musí udělat učitel”. Výsledkem sedmi let práce jeho a jeho kolegů je umělá inteligence, která pomáhá učitelům připravovat aktivizační výukové postupy. “Mám rád osobní, nesestříhaná a nepřepsaná sdělení. Jsem rád, že díky TEDx můžu myšlenky, které jsou pro mě důležité, sdílet právě takové.” - Jakub Stránský Jakub skrz digitální produkty společnosti Techambition dokazuje, že dění ve třídě a zpětná vazba učitele zůstávají nejdůležitějším pilířem školního vzdělávání i v technologické době. Data získaná při práci studentů s digitálním obsahem využívají k vytváření detailních podkladů sloužících učiteli při zavádění výukových postupů zaměřených na spolupráci studentů a diskuzi s učitelem. Díky těmto postupům studenti sami od sebe vypracovali uplynulý školní rok 2 x více úkolů.

Tento web používá k poskytování služeba analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

V pořádku