Proč se stát partnerem?
Jako TEDxPrague partner budete mít unikátní příležitost zapojit se do přímého dialogu se zajímavou a hodnotnou skupinou diváků, kteří jsou vášnivě zapálení, otevřeně smýšlející lidé ve vaší komunitě.
Stát se TEDxPrague partnerem znamená, že budeme společně sdílet naší vizi šíření myšlenek, které jsou určeny ke změně světa k lepšímu. Tím, že podpoříte šíření myšlenek TEDx, se stanete součástí globální komunity, kdy můžete těžit z individuálně a na míru připravené komunikace kolem TEDxPrague eventů s pozitivním dopadem na vaše CSR.
TEDxPrague organizátoři nepořádají akce z politických důvodů, finančního nebo osobního zisku.
Kontakty
Robert Renč
+420 737 213 561 robert.renc@tedxprague.cz
Zájmy návštěvníků TEDxPrague
Produktové partnerství
Společnost, jejímž posláním je vyvíjet cenově dostupné digitální bezpečnostní produkty se zaměřením na detaily: jednodušší, hezčí, rychlejší a bezpečnější. Produktové partnerství s NordPass nám zajišťuje možnost mít naše digitální data v bezpečí.
Marketingová platforma pro e‑mail a omni‑channel komunikaci. Pomáhá svým klientům komunikovat se zákazníky prostřednictvím e-mailu, SMS, Facebooku nebo Instagramu. Jednoduše, automaticky a s individuální péčí.
Mediální podpora
Deník N jsou nezávislé české noviny, poskytující aktuální informace z domova a ze světa. Tento deník je známý svým důrazem na kvalitní žurnalistiku a schopnost podávat zprávy s hloubkou a kontextem.
Portál CityBee nabízí tipy a inspiraci, kam v Praze vyrazit – ať už hledáte ty nejzajímavější akce, nově otevřené podniky nebo místa, kam vyrazit s dětmi. Jsme rádi, že v jejich databázi doporučovaných akcí je i TEDxPrague.
Generální partner - Česká spořitelna
Spořitelny vznikly proto, aby pomohly chudší a střední třídě získat větší ekonomickou nezávislost. Služby spořitelen tak bez nadsázky napomohly rozvoji naší společnosti. A my na tyto kořeny navazujeme. Jako prosperující firma s velkým počtem klientů a jako jeden z velkých českých zaměstnavatelů vnímáme i své závazky vůči společnosti. Jsme v postavení, která nám dává možnost podílet se na její podobě. Proto se vydáváme i do oblastí, které na první pohled s naší činností nesouvisí.
Díky Nadaci České spořitelny jsme s těmi, od nichž se společnost odvrací - zaměřujeme se na podporu seniorů, lidí s mentálním postižením a prevenci a léčbu drogové závislosti. Usilujeme o bezbariérovost našich služeb a máme také první bezbariérové stránky www.bankabezbarier.cz. Prostřednictvím naší Nadace Depositum Bonum usilujeme o zkvalitnění výuky přírodovědných a technických oborů. Posilujeme finanční gramotnost a jsme dlouhodobými partnery vysokých škol.
Jednou z cest jak zpopularizovat a zintenzivnit podporu vzdělávání konkurenceschopnosti je také generální partnerství s inovativními konferencemi TEDxPrague, do kterého se Česká spořitelna zapojila v roce 2014.